dimecres, 20 de febrer del 2013

TALLERS DE PLÀSTICA A ED. INFANTIL (3)


Aquest segon trimestre, els alumnes d'Educació Infantil han començat amb moltes ganes els tallers.   Aquestes són les ùltimes produccions que han realitzat.



TALLER 1:  JO SÓC ARTISTA


Aquest trimestre el dediquem a Antoni Tàpies.



FORMA DE PAPER DE DIARI I FILS - Alumnes de P- 4








LA MÀGIA D'ANTONI TÀPIES-  Alumnes de P-5




TALLER 2: VOLUM


CUC AMB MATERIAL RECICLAT (OUERES) - Alumnes de P-4


ANIMALS AMB RETALLS DE CARTOLINA - Alumnes de P-5

 
 TALLER 3: COLLAGE


FORMES AMB PAPER DE REGAL- Alumnes de P-4


CARES DIVERTIDES - Alumnes de P-5



TALLER 4: LES ESTACIONS 


ANTIFAÇ AMB OUERES - Alumnes de P-4



MÀSCARA - Alumnes de P-5




7 comentaris :

  1. Uauuuuuuuuuuuu quins treballs més originals i creatius, m'han encantat !!!!!!!
    Et copiaré alguna idea jjejejeejjej.
    La de les cares divertides l'he trobat encantadora !!!!!
    Petonets guapa

    ResponElimina
  2. Careta amb oueres! sencillament Genial!
    Ptns

    ResponElimina
  3. Genials!!! M'encanten!!! Sóc fan de la plàstica relacionada amb l'art i la creativitat, i si no t'importa m'agafo algunes de les teves idees.
    Salutacions!!! I una forta abraçada!!

    ResponElimina
  4. Hola Espe!!!!
    Quines activitats més originals.

    Et felicito :)

    ResponElimina
  5. Quina meravella de tallers! Me'ls apunto tots! Cada vegada que veig com treballes en Tàpies m'agafen ganes de fer-ho però encara no ho he provat mai. Que bé m'hagués anat aquest de la màgia l'any passat quan a P5 vam treballar el circ.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  6. Unes activitats pels tallers de plàstica molt interessants!
    M'ha sorprès que P3 no hi participi, us animo a plantejar-vos-ho a partir del segon trimestre. Són infants que encara no han assimilat els estereotips i es mostren molt creatius!!!
    Bon cap de setmana!!!

    ResponElimina
  7. Hola Carme! És llarg d'explicar el per què , però en resum, LES RETALLADES són les que fan fer certs plantejaments . Per aquest motiu, s'ha priorizat l'esforç a P-4 i P-5. Els de P-3 fan la plàstica amb mi. Jo només coordino els tallers d'Infantil. Em falten hores per cobrir tota l'escola ja que estem en creixement, hem passat d'una línia a dues. En aquest moment ja està a 3r de primària. Em sembla que m'enrollo molt. Bon cap de setmana nevadet!

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...